loading...
فروشگاه اينترنتي زنبيل ماركت
اميررضا انصاري بازدید : 474 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

سريال کمدي نظريه ي بيگ بنگ

قیمت: 10000 تومان

معرفي : يک سريال فوق الـــعـــاده در “طنز موقعيت” از شبکــه CBS. هر چه اپيزودهاي بيشتري از اين سريال را ببينيد, بيشتر و بيشتر خواهيد خنديد.
خــلاصـــه داســتان : پني به آپارتماني در همسايگي دو نابغه فيزيکدان نقل مکان مي کند, کــه در روابط اجتماعي بسيار ناشي هستند. پني به آنها نشان مي دهد کــه آنها در مورد زندگي بيرون از لابراتوار چيزي نمي دانند.
نظريه ي بيگ بنگ از آن دست سريال هاي کمدي اســت کــه مي توان به آن Laugh out load ( خنده از ته دل ) گفت . تناقضات و سوء تفاهم هايي کــه بين پني و بقيه شخصيت ها رخ مي دهد آنقدر موقعيت هاي طنز و خنده دار ايجاد مي کند کــه امکان ندارد بتوانيد جلوي خنده هاي بلندتان را بگيريد .
نظريه ي بيگ بنگ داســتان چهار جوان فيزيکدان بقول خودمان نخبه ! اســت کــه در دانشگـــاهــي به عــنـوان محقق کار مي کنند . تمام فکر و ذکر اين 4 نفر تکنولوژي ، فيلم هاي علمي تخيلي ، کتاب هاي کميک ، بازي هاي کامپيوتري مثل Halo و اختراع دستگاه هاي عجيب و غريب اســت کــه باعث مي شود خيلي راحت بتوان به آنها لقب گيک داد . اما با وجود اينکــه اين گـــروه ادعا مي کنند چيزي در دنيا نيست کــه از آن بي اطلاع باشند ، در واقــع از بخش مهمي از زندگي هيچ چيزي نمي دانند .
اما اين روش زندگي با همسايه شدن دخت ري جذاب و پر انرژي به اســم پني با آنها قرار اســت تغيير کند . اين دختر دوست داشتني کــه کاملاً قطب مخالف اين گـــروه اســت هيچ چيزي از علم و تکنولوژي نمي داند و حتي تحصيلات دانشگـــاهــي هم ندارد ، اما تا دلتان بخواهد دوست پسرهاي خوشتيپ و البته تجربه هاي مختلف در اين زمينه ها دارد . همانطـــور کــه مي توان حدس زد داســتان بر پايه تناقضاتي اســت کــه بين گـــروه 4 نفره پسرها با پني و دنيا هاي متفاوت آنها رخ مي دهد .
شايد به جرات بتوانم بگويم هيچ سريالي شبيه بيگ بنگ پيدا نمي کنيد . شخصيت ها ، فضا ، داســتان ها و حتي اســم اپيزودهاي اين سريال هيچ وقت تکرار نشـــده اســت و هــمـه چيز بوي خلاقيت و تيم نويسندگي قوي مي دهد . همانطـــور کــه اشاره شد با توجه به دانشگـــاهــي بــــودن شخصيت ها آنقدر از قوانين فيزيک و تئوري هاي سنگين علمي مي شنويد کــه به تدريج علت اســتخدام دو مشاور با مدرک دکتراي فيزيک براي کمک به نويسندگان اين سريال را درک خواهيد کــرد !

خرید        سوال از فروشنده

اميررضا انصاري بازدید : 454 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

مستند سرعت زندگي

قیمت: 6500 تومان

طبيعت پر از هيجان و معجزه است، پر از زيباي و نشاط ، پر از تکاپو و حرکت ولي چشم ما نمي تواند به تنهايي همه اين چيز ها را ببيند. بسياري از حرکات موجودات يا آنقدر سريع هست که ما توانايي تشخيص آن را نداريم و يا بسيار کند يا سياه يا سفيد ، يا بزرگ يا کوچک. حال در اين مستند به عظمت پنهان خداوند در دل پنهان طبيعت و حيوانات پي خواهيد برد. اين مجموعه مستند بسيار زيبا و شگفت انگيز شامل ? قسمت است . در قسمت اول با شکارچيان جنوب غربي قاره آمريکا آشنا خواهيد شد. در قسمت دوم با قاتلان امريکاي مرکزي و جنگل هاي حاره اي و حشرات مختلف آشنا خواهيد شد. در قسمت سوم نيز با دوربين مسلح از شکارچيان شرق آفريقا آشنا خواهيد شد.
مستندي زيبا، محصول شبکه ديسکاوري است.اين مستند سرعت زندگي نام دارد.اين مستند درمورد شکارچيان طبيعت و طعمه هاي آنهاست که تا به حال ،فيلمي به اين زيبايي از هيچ شبکه مستندي ساخته نشده است.فرضيه اي که در سرعت زندگي نهفته است بسيار ساده است.تا همين اواخر بسياري از رفتارهاي حيوانات جذاب طبيعت ، آنقدر سريع اتفاق مي افتادند که چشم انسان قادر به درک آنها نبود و علت رخ دادن اين رفتارها از دست بشر خارج بود.بايد از تکنولوژي مدرن و نوآوري در فيلمبرداري ديجيتال تشکر کرد که توانسته است امکاناتي در اختيار ما قرار دهد که زمان را بسيار آهسته و حتي متوقف کنيم.حال ما مي توانيم لحظات باورنکردي در قلمرو حيوانات را به شکل زيبا مشاهده کنيم.
آيا دوست داريد دم مار زنگي را از نزديک ببنيد؟ به ديدار شکار کردن سوسمار برويد که چگونه با دم خود طعمه را به نازکي ورق کاغذ تبديل مي کند؟
پس اين مستند را از دست ندهيد
اين مستند شامل سه قسمت به شرح زير مي باشد :
1-شکارچيان جنوب غربي
2- قاتلان آمريکاي مرکزي
3- شکارچيان شرق آفريقا
قيمت کالا + هزينه پستي فقط 6500 تومان

خرید        سوال از فروشنده

اميررضا انصاري بازدید : 499 سه شنبه 21 آبان 1392 نظرات (0)

مستند معروف زندگی موجودات Life

قیمت: 25000 تومان


 

مستند معروف زندگی موجودات LIFE


مستند LIFE



در سال ۲۰۰۹ پس از ۴ سال تلاش بی وقفه ی مستند سازان BBC ، پرخرج‌ ترین مجموعه مستند حیات وحش با بودجه‌ای حدود ١٠ میلیون پوند با نام Life - حیات، تقدیم به طرفداران مجموعه های مستند شد و از شبکه های BBC:One و BBC:HD پخش گردید.
 
جهت خريد و مشاهده توضيحات بيشتر محصول به ادامه مطلب برويد
اميررضا انصاري بازدید : 539 دوشنبه 20 آبان 1392 نظرات (0)

مستند فوق العاده
درون بدن انسان




درون بدن انسان

در این ویدیو سفر خواهیم داشت به درون بدن شگفت انگیز انسان. بــدنـــی کـــه بسیار آشنا و بسیـار پیچیده است.

 
در این برنامه اطلاعاتی بسیار منحصر به فرد در باره بدن خودتان بــــه شما داده مـی شــود کـــه تـــا بحــال هیـچ اطلاعـی درباره آن نداشته اید.

 

به عنوان مثال در هر ساعت ۶۰۰ هزار ذره از پوست شما جدا می شود که مجموع ایــن ذرات در طول یک سال به ۷۰۰ گرم مـی رسد. اگر پوست یک انسان عادی را از بدن جدا کنیم و بر روی زمیـن پهن کنیــم مساحتی معادل ۵ متر مربع را خواهد پوشاند.

 
بدن انسان حدودا هر یک ماه یک بـار بــه صورت کامل یــک پوست جدید جایگزین پوست قبلی می کند و …

درون بدن انسان


درون بدن انسان



یکی از جدیدترین و کامل ترین مستندهای علم پزشکی در مورد چگونگی رشد و شکل گیری اندام های مختلف بدن انسان و بررسی نحوه عملکرد تمامی سیستمهای درونی و بیرونی بدن از زمان تولد تا پیری .

 
در این فیلم  شما سفری بسیار شگفت انگیز در بدن انسان را در طول زمان تجـربه خواهیــد کرد . 



درون بدن انسان


درون بدن انسان



" به هیچ عنوان این مستند فوق العاده زیبا و آموزنده را از دست ندهید "
این مجموعه بر روی مرغوب ترین دیسک های بازار ، با قاب DVD ، کاور رنگی اختصاصی و همچنین چاپ رنگی بر روی دیسک DVD بصورت اورجینال ، در سریع ترین زمان ممکن برای شما ارسال خواهد شد.

ارسال در تهران با پیک 1 روزه
و برای شهرستان با پست پیشتاز 2 روزه
پست سفارشی 7 روزه



زبان : دوبله فارسی

کيفيت : DVD ( قابل پخش در کامپيوتر و DVD Player های خانگی )

محصول : شبکه نشنال جئوگرافی NATIONAL GEOGRAPHIC
CHANNEL
 

سفارش محصول      سفارشی محصول به صورت تلفنی    سوال از فروشنده

اميررضا انصاري بازدید : 416 دوشنبه 20 آبان 1392 نظرات (0)

مستند زندگی و آثار بزرگترین کارگردانان جهان

قیمت: 25000 تومان




 
DIRECTOR STYLE


کارگردانان جهان


این مجموعه ارزشمند شامل 6 مستند معروف در مورد بزرگترین کارگردانان جهان است که در قالب 6 DVD با کیفیت بسیار بالا وزیرنویس فارسی برای استفاده شما علاقه مندان به هنر سینما و حرفه کارگردانی گردآوری و آماده شده است .

کارگردانان جهان

در هر یک از این مستندها ، هر کارگردان به بیان دیدگاه خود در مورد سینما و فیلم های خود می پردازد و کارنامه ای از چندین سال فعالیت خود در زمینه فیلم سازی ارائه می دهد.


کارگردانان جهان

ر این مجموعه ارزشمند ، کارگردانان بزرگی همچون رومان پولانسکی ، اولیور استون ، استنلی کوبریک ، کریستوف کیشلوفسکی ، مارتین اسکورسیسی و فرانسیس فورد کاپولا در مورد زندگی و آثار خود سخن می گویند.



این مجموعه بر روی مرغوب ترین دیسک های بازار ، با قاب DVD ، کاور رنگی اختصاصی و همچنین چاپ رنگی بر روی دیسک DVD بصورت اورجینال ، در سریع ترین زمان ممکن برای شما ارسال خواهد شد.

ارسال در تهران با پیک 1 روزه

و برای شهرستان با پست پیشتاز 2 روزه
پست سفارشی 7 روزه

 
زبان : انگليسی

زيرنويس : فارسی (مناسب جهت تقويت زبان انگليسی)

کيفيت : DVD ( قابل پخش در کامپيوتر و DVD Player های خانگی )
 

خرید        سوال از فروشنده

اميررضا انصاري بازدید : 506 چهارشنبه 15 آبان 1392 نظرات (0)

مستند مارهاي بزرگ

قیمت: 4000 تومان

بي شک پيتون ها و آناکونداها بزرگترين مارهاي جهان هستند. برخي از مردم گمان ميکنند که اين مارها همانند هم و حتي از يک نژاد هستند در حالي که به هيچ وجه چنين نيست و اين دو نوع مار متعلق به دو گروه کاملا مجزا هستند. مارهاي آناکوندا متعلق به خانواده بوآها هستند که در آبگيرهاي آمريکاي جنوبي زندگي ميکنند.
در مقابل، پيتون ها متعلق به خانواده پيتونيدا (Pythonidae) هستند. آنها در جنگل هاي انبوه و متراکم جنوب و جنوب شرق آسيا و همچنين بعضي از مناطق نيمه بياباني آفريقا به دنبال طعمه پرسه ميزنند.آناکونداها سنگين ترين مارهاي جهان به شمار ميروند و در سوي ديگر پيتون ها بدون شک، به عنوان طولاني ترين مارهاي جهان شناخته ميشوند. يک آناکوندا ميتواند تا 550 پاند (250 کيلوگرم) وزن داشته باشد و طول آن به 25 فوت (7.5 متر) برسد
درمقايسه با آنها، يک پيتون ميتواند تا 33 فوت (10 متر) طول داشته باشد، اما نکته جالب اينجاست که يک آناکونداي 20 فوتي (6متري) از يک پيتون کاملا رشد کرده سنگين تر است.
كاري از National Geographic
مستند بسيار جالب
كيفيت بسيار بالا
آشنايي كامل با زندگي مارهاي بزرگ
خورده شدن انسان توسط مار آناكوندا

خرید        سوال از فروشنده

اميررضا انصاري بازدید : 481 چهارشنبه 15 آبان 1392 نظرات (0)

صد ركورد برتر گينس

قیمت: 4000 تومان

مستند 100 ركورد برتر گينس بصورت نسخه خانگي قابل پخش بر روي دستگاههاي DVD پلير خانگي و کامپيوتر با کيفيت عالي مستند ??? رکورد برتر جهان مستندي که هرگز از ديدنش پشيمان نخواهيد شد!
ساعت ها نمايش فوق العاده جذاب و ديدني گزارش زنده در هنگام ثبت انواع رکوردها به تعداد 100 رکورد اول جهان و با کيفيت اصلي ساعت ها نمايش و برنامه زنده جديد انواع مسابقات و رقابت ها و کارهاي عجيب و غريب 100 رکورد اول 2008 جهان که در کتاب گينس ثبت شده را به صورت فيلم تصويري و واقعي ببينيد
همانطور که ميدونيد کتاب گينس رکوردهاي جهاني رو در خودش ثبت ميکنه و خيلي ها براي اينکه اسمشون رو در اين کتاب جاودانه کنند دست به کارهاي عجيب و احمقانه اي ميزنند. موسسه گينس، يکي از عجيب ترين و در عين حال جذاب ترين کار انتشاراتي دنيا را انجام مي دهد! اين موسسه در تمامي دنيا نمايندگاني دارد که عجيب ترين و خارق العاده ترين رکوردهاي آن منطقه را ثبت مي کند . مثل رکورد خوردن بيشترين کرم در کمترين دقيقه! يا کشيدن کاميون با دندان در طولاني ترين زمان و … احتمالا شما هم خبر ثبت شدن رکود هاي اين چنيني در گينس را در تلوزيون ديده ايد! اين مستند جذاب ، گزارشي تصويريست از ??? رکورد برتر (يا عجيب تر !) اگر شما هم به کارهاي غير معمول و هيجان اگيز علاقه منديد ، پيشنهاد مي کنم ديدن اين مجموعه مفرح را از دست ندهيد
ركورد بلندترين ناخن هاي دنيا
ركورد بلند ترين قد و كوتاه ترين قد
ركورد بلندترين موهاي دنيا
كشيدن اتومبيل با گوش
بزرگترين و كوچك ترين سگهاي جهان
بلندترين ريش دنيا

خرید        سوال از فروشنده

اميررضا انصاري بازدید : 1936 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)

برای اولین بار در ایران، زیباترین مجموعه مستند ساخته شده در دنیا با دوبله فارسی

مستند Planet Earth همراه با دوبله فارسی
به صورت دو زبان قابل انتخاب هم زبان فارسی و هم زبان انگلیسی
با قابلیت نمایش زیر نویس هم فارسی و هم انگلیسی

زیرنویس کامل جهت استفاده همطنان ناشنوا و تقویت زبان انگلیسی

دوبله انگلیسی با صدای زیبای David Attenbrough

دوبله فارسی با صدای زیبای استاد حسین مشفق
در قالب پکیج اورجینال و بسیار شکیل 6 DVD

با بالاترین کیفیت صدا و تصویر قابل پخش

در تمام دستگاهای پخش DVD خانگی و کامپیوترها

 

http://www.30cd.biz/upload_pic/1372489438.jpg

قیمت این محصول در سراسر کشور: ۵۵۰۰ تومان

مشاهده توضیحات     خرید این محصول

 

اميررضا انصاري بازدید : 422 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

مستند زیبای "رویدادهای بزرگ طبیعت" دوبله فارسی


برای اولین بار در ایران، یکی از زیباترین مجموعه مستند ساخته شده در دنیا با دوبله فارسی


مستند Natures Greatest Events محصول شبکه BBC همراه با دوبله فارسی



به صورت دو زبان قابل انتخاب هم زبان فارسی و هم زبان انگلیسی


با قابلیت نمایش زیر نویس هم فارسی و هم انگلیسی



زیرنویس کامل جهت استفاده همطنان ناشنوا و تقویت زبان انگلیسی



دوبله انگلیسی با صدای زیبای David Attenbrough



دوبله فارسی با صدای زیبای استاد حسین مشفق



در قالب پکیج اورجینال و بسیار شکیل 6 DVD + یک CD



همراه با یک سی دی هدیه نرم افزار جامع اطلس جهان طبیعت!



با بالاترین کیفیت صدا و تصویر قابل پخش



در تمام دستگاهای پخش DVD خانگی و کامپیوترها

 

 

قیمت این محصول در سراسر کشور: 15000 تومان

مشاهده توضیحات     خرید این محصول

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1123
  • کل نظرات : 42
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 61
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 147
  • بازدید ماه : 821
  • بازدید سال : 10,222
  • بازدید کلی : 2,464,277